sábado, janeiro 10, 2009

Neva em Compostela

  Havia dous anos que nom nevava em Compostela e em catro e médio que levo aquí é só a terceira vez que me toca ver-o (falo desta cidade, que em Berlín ou Itália nom é cousa tam rara).




  E si, sei que nom e muita cousa esta nevada, mas nom deixa de ser fermoso ver à cidade cuberta de branco, ainda que só sexa por poucas horas.




  E xa que ia (e vai) tanto frio, agradeço que pelo menos Compostela e os redores se vistam de branco neste inverno no que, por certo, o frio se estende masivamente por toda Europa.







  E, por último, fotos de há dous anos, daquela foi de noite, co cal a saida baixo as folerpas foi muito mais sacrificada co frio que ia. E de todos os xeitos, a zona velha estava chea. O que fai a neve.




Catedral




Obradoiro




Praterias

2 comentários:

  1. Eu non o podía crer!
    Foi xenial!!!

    Mágoa que non durara máis tempo...

    ResponderExcluir
  2. Si, encanta-me ver nevar. Passei-no muito bem no meu caminho cara à faculdade, malia o frio que ia...
    Daquela estavas em Compostela? Pensei que xa volveras a casa porque Adrián me dixo que esta sesta nom tinhades aulas.
    Vemos-nos pra a semana? Há tempo xa dende o último convite. Ligo-te depois, vale? Bicos, colega galega.

    ResponderExcluir