sábado, julho 07, 2007

O avó bailón

Todos conhecemos persoas maiores de mais ou menos a mesma idade (entre eles, claro) e que, nom obstante, parece que se levem décadas de diferença. Quem nom tem pensado "parece que tivera 20 anos menos"? E claro, também todos escuitamos xa que a velhez nom tem que ver coa idade senom com como cada um se enfrenta ao passo da vida. Eu, sinceramente, coido que isto nom poderia ser mais certo. Conheço persoas muito maiores cuma vitalidade incrível (podo pensar em calquera das minhas duas avoas, ainda que a materna nom sexa tam maior) e moços com atitude de anciãs (eu mesmo nalgumas cousas, e os que me conheçam nom me deixaram mentir). Hoxe estava tranquilamente revisando o meu correio electrónico cando me atopei cuma notificaçom de youtube: o Sr. Cerezo agregara-me entre as suas suscripçóns. Sinceramente, é o meu primeiro subscritor e tívem muita curiosidade por ver quem era. Cal foi a minha surpresa cando me atopei co velho mais novo que vim nunca. Para mostra, aqui tedes um exemplo, ainda que há muitos vídeos que demonstram a sua vitalidade. A seguir o exemplo, rapaces.


Todos conocemos personas mayores de más o menos la misma edad (entre ellos, claro) y que, sin embargo, parece que se llevan décadas de diferencia. ¿Quién non ha pensado "parece que tuviera 20 años menos"? Y claro, también todos escuchamos ya que la vejez no tiene que ver con la edad sino con cómo cada uno se enfrenta al paso de la vida. Yo, sinceramente, creo que esto no podría ser más cierto. Conozco personas muy mayores cun una vitalidad increíble (puedo pensar en calquiera de mis dos abuelas, aunque la materna no sea tan mayor) y jovenes con atitud de ancianos (yo mismo en algunas cosas, y los que me conozcan no me dejarán mentir). Hoy estaba tranquilamente revisando mi correo electrónico cuando me encontré con una notificación de youtube: el Sr. Cerezo me había agregado entre sus suscripciones. Sinceramente, es mi primer subscritor y tuve mucha curiosidad por ver quién era. Cual fue mi sorpresa cuando me encontré con el viejo más joven que vi nunca. Para muestra, aquí tienen un ejemplo, aunque hay muchos videos que demuestran su vitalidad. A seguir el ejemplo, muchachos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário