domingo, novembro 16, 2008

The Wedding Present



The Wedding Present

Onte à noite tívem uma sensaçom agridoce tras sair do concerto de The Wedding Present na sala Capitol. Por uma banda, o grupo ofertou uma apresentaçom sem nenhum problema, redonda, profissional e muito correcta. Como xa sabemos, som músicos excepcionais e demostrarom-o, tamem deixarom claro que dominam a escena coa sua preséncia e que tenhem a experiência que dá mais de vinte anos de traxectória. En resumo, um gran concerto à altura das expectativas.
E nembargantes, quedou-me um péssimo sabor de boca polo público (numeroso) que se achegou à Capitol onte à noite, que ficou frio durante toda a curta hora e cuarto que estivo The Wedding Present sobre a escena e que se virom francamente patéticas coa despedida da banda, xa que todos queriam o lóxico e xa tradicional num concerto: a volta do grupo à escena, mas ficarom calados e frios, sem manifestarem-o, co cal The Wedding Present non volveu, e com razom, que um público así nom o merece. O peor foi escoitar comentários em contra da banda tras manifestar essa actitude. Despois do concerto, vimos a David Gegde dirixindo-se cara a tenda montada dentro da Capitol e nom tinha boa cara. Nom me extrana. E que conste tamem que Chris McConville tocou com muletas (sentado, evidentemente), o que é um esforço.




Jugoplastika

Um concerto mais arruinado por um público que nom sabe estar à altura. É em momentos como este cando bouto de menos México.
Ah, case o esqueço, Jugoplastika, os teloneiros, tamem fantásticos. Parabéns.




The Wedding Present


Actualizaçom: Nova em El País.

Nenhum comentário:

Postar um comentário