quinta-feira, fevereiro 26, 2009

Eleçóns (II)

Hoxe, a um par de dias das eleçóns, de poder votar, a minha papeleta estaria escolhida, despois das minhas dúvidas de há ums dias. Isso é positivo, mas o negativo é o motivo e é que a estas alturas, e dada a noxenta campanha electoral do PP, e dadas as enquiças desta última fim de semana, o voto estará movido pelo medo, medo a que volva a direita uma vez mais cuma imerecida maioria absoluta à Xunta da Galiza. Mas nom todo é negativo, xa que o BNG, a onde iria meu voto, tem xente muito valiosa, malia que nom tanto como há ums anos (Beiras deberia ter mais voz na organizaçom atual), e o programa eleitoral, que é o que cómpre ver despois de todo, segue mostrando uma alternativa claramente de esquerdas.
Desexo-vos a todos umas muito boas eleçóns, desexo-lhe a Galiza um governo que faga o melhor por nós e desexo, persoalmente, que a intelixéncia sexa mais forte có maldito costume e a decídia, tam normal, por desgraça, no mundo actual. Aquí podedes seguir os resultados, como xa é tradiçom. Alá imos, pois.




3 comentários:

  1. qué vergoña de campaña está a facer o PP...A súa estratexia é difamar ó BNG e crear mentiras. Non quero imaxinar do que serían capaces co goberno nas mans...(aínda que non sería tan difícil despois de aturalos case toda a vida).

    Mais non hai que perder a esperanza!!!!FORZA E LIBERDADE!!!

    Por certo, moi boa elección a túa (ao meu parecer ;D)...hostias!!!aínda que só sexa por Lázaro Cárdenas!!!, camarada mexicaNoU!

    ResponderExcluir
  2. por certo, acabo de mandarche un correo (por iso da multicomunicación, xa sabes)

    ResponderExcluir
  3. Companheira, havia tempo que nom tinhamos o prazer da vossa visita por este espaço. Bem-vinda de volta!!!
    Eu xa prefiro nom me fazer ilussóns, que a sociedade galega é-che muito rara. Em fim, que manhá saberemos como resulta isto (ou nom, se o resultado é muito fechado, teremos que esperar como há tres anos e médio).
    Obri pelo mail e mais a mensaxe. Espero responder-te pela tarde, de acordo?
    Uma aperta.

    ResponderExcluir