quinta-feira, junho 14, 2007

ETA, esa gram naçom...

Onte caeu-me um empaste e hoxe pola manhâ tivem que ir co dentista, assí que agora o que menos me apetece (ainda que deveria fazer-o) é trabalhar. Prefero dar uma volta por este blogue, às veces esquecido, e publicar algumas curiosidades que quizais vos podam interesar. Este, por exemplo, é o líder da oposiçom em Espanha, o "Senhor Nom", antes conhecido como Mariano Rajoy, num dos seus múltiples lapsus que evidénciam a pouca claridez mental que tem esta personaxe. Xa me imaxino o que pasaria se isto o dixera o pobre de Zapatero...


Ayer me cayó un empaste y hoy por la mañana tuve que ir con el dentista, así que ahora lo que menos se me antoja (aunque lo debería hacer) es trabajar. Prefiero dar una vuelta por este blog, a veces olvidado, y publicar algunas curiosidades que quizás les puedan interesar. Éste, por ejemplo, es el líder de la oposición en España, el "Señor No", antes conocido como Mariano Rajoy, en uno de sus múltiples lapsus que evidencian la poca claridad mental que tiene este personaje. Ya me imagino lo que habría pasado si esto lo hubiera dicho el pobre de Zapatero...


Nenhum comentário:

Postar um comentário